Regulamin Programu Lojalnościowego
Bemo Klub
§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem", określa zasady udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów sklepów internetowych:
Regulamin definiuje zasady naliczania punktów lojalnościowych, przyznawania rabatów oraz ich wykorzystywania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
Regulamin definiuje zasady naliczania punktów lojalnościowych, przyznawania rabatów oraz ich wykorzystywania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
2. Program Lojalnościowy organizowany jest za pośrednictwem sklepów internetowych wskazanych w pkt 1, których właścicielem i administratorem jest Organizator.
3. Organizatorem Programu Lojalnościowego „Bemo" (dalej: „Program") jest firma Etcorn Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Tarnowie, ul. Dojazd 1, 33-100 Tarnów, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem:
KRS: 0000706710
NIP: 9930665247
REGON: 368888629
(dalej: „Organizator").
KRS: 0000706710
NIP: 9930665247
REGON: 368888629
(dalej: „Organizator").
4. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników platform sprzedażowych Organizatora.
5. Program realizowany jest od dnia opublikowania na stronie internetowej Organizatora do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 1-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronach internetowych Organizatora.
6. Regulamin dostępny jest na stronach internetowych:
7. Program jest prowadzony na terytorium Polski.
§2. Warunki uczestnictwa
1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
2. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
3. Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna lub prawna, która:
posiada aktywne konto klienta w jednym ze sklepów internetowych Organizatora, wskazanych w § 1 ust. 1 niniejszego regulaminu,
zaakceptowała niniejszy Regulamin,
dokonuje zakupów na własny rachunek.
4. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
5. Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
6. Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta na swoim Koncie Klienta.
7. Uczestnik programu lojalnościowego obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa lub wykluczenia Uczestnika w przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu.
§3. Zasady przyznawania punktów
1. Punkty przyznawane są w zależności od wartości zakupu produktów, zgodnie z poniższymi zasadami:
Każdy Produkt ma przypisaną określoną wartość punktową.
1 Punkt = 0,05 zł netto (5 groszy) rabatu
2. Punkty naliczane są wyłącznie za produkty posiadające przypisaną wartość punktową, wskazaną w opisie produktu.
3. Punkty nie są naliczane od:
kosztów przesyłki,
produktów wyłączonych z programu, o czym informacja znajduje się na stronie produktu.
4. Punkty przyznane przez Organizatora Uczestnikowi, sumują się.
5. W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu produktów, za które zostały przyznane, punkty te zostaną anulowane.
6. Uczestnik może sprawdzić ilość zgromadzonych punktów po zalogowaniu się na swoje konto w module „Program Lojalnościowy".
7. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznawania dodatkowych punktów w ramach promocji specjalnych i akcji marketingowych – zasady takich promocji będą określane każdorazowo odrębnie.
8. Punkty wygasają po 365 dniach od daty ich przyznania, jeśli nie zostaną wykorzystane w tym czasie.
§4. Wymiana punktów na rabaty
1. Punkty zgromadzone w Programie mogą zostać wymienione na rabaty przy kolejnych zakupach.
2. Minimalna liczba punktów uprawniająca do skorzystania z rabatu to 100 punktów.
3. Rabat może być zrealizowany wyłącznie przy zamówieniu o wartości minimum 149 zł netto.
4. Wartość rabatu jest automatycznie przeliczana według zasady:
1 Punkt = 0,05 zł netto (5 gr)
5. W celu otrzymania Punktów, Uczestnik dokonujący Zakupu, powinien być zalogowany do swojego Konta w Sklepie Internetowym Organizatora.
6. Punkty mogą być wykorzystane wyłącznie przez Uczestnika, który je zgromadził – nie podlegają one przeniesieniu, sprzedaży ani wymianie na gotówkę.
7. Liczba dostępnych punktów oraz historia transakcji są widoczne po zalogowaniu w module „Program Lojalnościowy".
8. Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
§5. Zakończenie uczestnictwa w programie i zakończenie programu
1. Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie i rozwiązać umowę składając oświadczenie na piśmie na adres siedziby Organizatora lub przesyłając oświadczenie na adres e-mail Organizatora.
2. Z ważnych powodów Organizator może zawiesić lub wypowiedzieć Uczestnikowi uczestnictwo w Programie i rozwiązać umowę. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim, uznaje się:
udostępnienie Konta osobie nieupoważnionej,
nadużycie lub inne naruszenia Regulaminu.
Wypowiedzenie wymaga wskazania przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie.3. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program. Uczestnik zostanie o tym poinformowany, nie później niż na 1 miesiąc przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu. Informacja ta zostanie przekazana na stronie internetowej Sklepu internetowego Organizatora.
4. Po rezygnacji z uczestnictwa w Programie lub w przypadku upływu terminu wypowiedzenia, umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się. Uczestnik, który zamierza zrezygnować z Programu, powinien uprzednio wykorzystać zgromadzone Punkty.
§6. Reklamacje
1. Reklamacje (w szczególności zastrzeżenia dotyczące ilości przyznanych Punktów) należy zgłaszać do Organizatora:
Adres korespondencyjny:
Etcorn Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Dojazd 1
33-100 Tarnów
E-mail: z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy BEMO KARMY"
Etcorn Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Dojazd 1
33-100 Tarnów
E-mail: z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy BEMO KARMY"
2. Reklamacja powinna zawierać:
imię i nazwisko,
adres podmiotu składającego reklamację,
numer telefonu oraz adres e-mail,
dokładny opis i powód reklamacji.
3. Organizator rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
4. Organizator poinformuje zgłaszającego reklamację o rozpatrzeniu reklamacji we wskazanym wyżej terminie w formie pisemnej lub w wiadomości e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
§7. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, w tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
3. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe:
imię i nazwisko,
adres e-mail,
numer telefonu,
adres.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO).
5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
6. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail Organizatora.
7. Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z ETCORN Sp. z o.o. Sp.k. obsługujących systemy informatyczne.
8. Państwa dane będą przechowywane przez 1 rok od zakończenia Programu Lojalnościowego.
9. Przysługuje Państwu prawo do:
1) Żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres Organizatora. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
10. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
11. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
§8. Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie, z zastrzeżeniem, że zmiany nie naruszają praw nabytych przez Uczestników.
2. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona Uczestnikom drogą mailową oraz poprzez komunikat na platformie zakupowej.
3. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
4. Organizator ma prawo zakończyć Program w dowolnym momencie, z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia. W takim przypadku zgromadzone punkty mogą zostać wykorzystane w okresie wypowiedzenia, po czym wygasają.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
6. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy Ustawa z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 595).
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Organizatora.